Kniha návštěv

Datum: 07.10.2015

Vložil: baf

Titulek: baf

baf

—————

Datum: 12.12.2013

Vložil: Hidden ninja

Titulek: :D

...nepřekrucujte prosím tak masivně výpovědi do rozhovorů, vypadá to pak dosti krkolomě ;)

—————

Datum: 04.06.2012

Vložil: Adam Drahoš

Titulek: Nemohu se dočkat dalšího čísla!

Ahoj milá redakce,
už se těším na další číslo TAB-TABu! To třetí mě moc zaujalo, zvláště technické okénko o iPadu 3 :). Dobrá práce!

Palce drží
Adam Drahoš

—————

Datum: 10.05.2012

Vložil: Karel Červený

Titulek: Skvela prace

Ahoj redakce, odvadite skvelou praci, drzim pesti, at se vam dale skvele dari :)

—————

Datum: 30.04.2012

Vložil: Jana Bauerová

Titulek: Poděkování

Ahoj všichni naši příznivci, ráda bych Vám poděkovala za celou redakci. Jsme moc rádi, že jste nám napsali, také díky Vám víme, že naše práce není zbytečná.
DĚKUJEME

—————

Datum: 27.04.2012

Vložil: Martina Holíková

Titulek: Jen tak dál!

Ahoj TAB-TAB!
Líbí se mi, že naše škola má svůj vlastní časopis, že i my žáci máme možnost se
vyjádřit a z části si osvojit školu. Je nám příjemnější. A díky Vám se taky tak
zdokonalujeme, děkuji :)

—————

Datum: 12.04.2012

Vložil: Hana Fialová

Titulek: Držím palce

Bezva časák, super stránky. Vydržet vydržet vydržet!!!
HaFi

—————

Datum: 11.04.2012

Vložil: Ivana Procházková

Titulek: Konečně "NÁŠ ČASÁK"

Zdravím všechny redaktory a redaktorky našeho školního časopisu a přidávám se ke gratulacím! Je skvělé, že naše škola má svůj časopis, který je dokonce i na webu! Přeji spoustu čtenářů a mnoho nápadů na zajímavé články! Těším se i na příspěvky z 1. stupně:) ip

—————

Datum: 11.04.2012

Vložil: Mahulena Košťálová

Titulek: Super!!

Ahoj redakce,

za celou /doufám :-)/ Školskou radu vám blahopřeji a držím palce, ať máte hodně nápadů na příspěvky a hodně věrných čtenářů!!
M. Košťálová

—————

Datum: 11.04.2012

Vložil: Miroslav Hricz

Titulek: Blahopřeji

Ahoj redakce!
Blahopřeji k Vašim novým stránkám. Vypadají moc pěkně. V rubrice O nás bych uvítal složení redakce.
Ať se Vám daří !
Miroslav Hricz

—————